بهترین هدیه دنیا از طرف آیدا

پیام مدیر سایت :

محل نمایش تبلیغات شما محل نمایش تبلیغات شما

 

قلب

تاریخ 15 دی ماه 1398 

ساعت 19:42

 

آیدای خوب من . قلب

فرشته ی زندگی من .❤️😊

خانوم زندگیم . ❤️

تنها دل خوشی من .❤️❤️❤️

ابد و یک روز من . ❤️😊❤️😊


الهی من قوربون اون دستای خوشکلت بشم که این همه واسه ی من زحمت کشیدی . میتونی بهم بگی چجوری ازت تشکر کنم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

فدات شم عشق ابدیم که این همه به فکر منی .❤️

این زحمتایی که تو واسم میکشی هیچکی واسه عشقش نکشیده عزیزم . ❤️😊

واسه همین میگم خیلی تک و خاصی .قلب

آیدای فرشته ی من .❤️❤️

از ته دل میگم که خیلی خیلی خیلی ..... دوست دارم . از وقتی که اومدی تو زندگیم ، به خودم افتخار می کنم .

به خودم افتخار می کنم که تورو دارم . کسیو دارم که هیچکی نداره ، تو این دنیا تکه .

همه دوروبرمون بهمون حسودی میکنن ، چون هیچکی مثل ما نسیت  .

عشقم بیشتر از هرچی که تو این دنیا هست دوست دارم .

امشب خیلی خوشحال شدم ، با تو همیشه خوشحالم ولی امشب با این زحمتی که کشیدی ، اولش شوکه شدم بعد اونقد خوشحال شدم که از چشمام اشک خوشحالی میومد .

خیلی وقته (چهار، پنج) ماهه که این شال گردنی رو می بافی . امروز که دیدمش نتونستم جلوی چشمامو بگیرم که از خوشحالی خیس شد .

دلم می خواد دستاتو بگریم و تا روزی که زندم ببوسمش .😘

آیدای خوبم ، امیدوارم بتونم این همه زحمتای تورو جبران کنم .😍😘❤️❤️❤️❤️❤️❤️

خیلییییییییی..... دوستت دارمممم❤️😊😍😘

 

 

#ابد_و_یک_روز❤️

 

عاشقانه های اشکان و آِیدا

 

...

بخش نظرات این مطلب
کد امنیتی رفرش